02 stycznia 2017

Pierwszy w Nowym Roku

...uszytek, niewielki - etui na telefon.

.
Szyło się bardzo przyjemnie - korzystałam z tutoriala na tej stronie.


Etui szyłam dla koleżanki, miłośniczki jamniczków i oczywiście taki zwierz musiał zagościć na tym uszytku. 


Cała rodzinka jest zakręcona jamnikowo i nie jest to pierwszy jamnik, jaki został przeze mnie dla nich uszyty, ale do tej pory pokazałam tylko poduszkę dla Tymona.Resztę pokażę innym razem, bo zdjęcia są.

Szyjąc słuchałam "Chemię śmierci" Simona Becketta




Ps.Niech w Nowym Roku wspaniale nam się ż(sz)yje i niech nitki nigdy się nie plączą <3

                                                                                                                 Uhatka

13 komentarzy:

  1. aaaa, to na etui paseczki były
    Ula, lamówka ręcznie?
    muszę na słuchawki i mp

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Książka 7/10 (10 - maksymalna ocena). Teraz słucham drugą część "Zapisane w kościach"

      Usuń
  3. Jamnik rewelacja! Bardzo udany szyciowy początek roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie to wygląda, chyba coś podobnego spróbuje, bo strasznie lubię zszywać paski na podkładzie Szyłam w podobny sposób kosmetyczki, tyle ,że paski dawałam na skos, po przekątnej.
    No i ta lamówka po zewnętrznej stronie super jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Lamówkę po zewnętrznej stronie bardzo łatwo przyszywa się - Korzystałam z tutoriala podanego w linku. Tam jest prosto opisane, warto spróbować :)

      Usuń
  5. Swietne. I oczywiscie idealnie uszyte. Podziwiam precyzje w lamowkowaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee, tak idealnie to nie jest, ale dzięki :D

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. Śliczne :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu - dziękuję i wzajemnie :)

    OdpowiedzUsuń