07 stycznia 2017

Krówka, ale nie cukierek

... tylko aplikacja na etui. O, taka krówka, dla Oli, miłośniczki tych zwierząt.


Wzór aplikacji pobrałam stąd.
Krówka miała znaleźć się  na saszetce na aktualnie czytaną książkę, którą nosi się ze sobą wszędzie, aby móc czytać w każdej wolnej chwili.


Pierwotnie saszetka miała być na zamek, jednak ostatecznie zdecydowałam się na klapkę ponieważ nigdy jeszcze klapeczki nie szyłam i chciałam spróbować. Klapka jakoś tu  pasowała mi bardziej niż zamek.
Wymiary etui: 23 cm x 28 cm x 2 cm.
Również przy szyciu drugiej strony saszetki troszkę poeksperymentowałam, bowiem pierwszy raz szyłam w ten sposób kieszonkę (szary materiał) na zamek.


Przy zamku przyrodniczy akcent.



Saszetkę szyłam jeszcze w ubiegłym roku słuchając "Pielgrzyma" Terrego Hayesa.


Ps. Bardzo dziękuję Karolinie z B-craft.pl za prezent w postaci materiału, z którego uszyta jest saszetka :).

5 komentarzy: